Rae's

bersaksi bahawa tiada Tuhan melainkan Allah dan Muhammad pesuruh Allah... "trust Allah abadan abadaa..."

Friday, January 12, 2007

Mendamba cintaMU ya Rabb...

BismiLLAHirRahmanirRahim...

"Ya Allah kurniakanlah untukku cintaMu & cinta orang-orang
yang mencintai-Mu serta cinta yang dapat mendekatkan diri ini kepada
cintaMu."

"Ya Allah…segala pemberianMu yang aku sayangi , jadikanlah ia
kekuatan bagiku untuk mencintaiMu, segala yang Engkau pisahkan
dariku , sedangkan ia sangat aku sayangi , jadikanlah ia ruang untuk
cintaMu dalam diriku"

"Ya Allah…berikanlah kekuatan untuk mengutamakan cintaMu
berbanding cintaku kepada keluarga , harta & air dingin ketika
dahaga"

"Ya Allah…berikanlah aku kekuatan untuk mencintaiMu , para
malaikat , Nabi-nabiMu & hamba-hambaMu yang soleh"

"Ya Allah..hidupkanlah hatiku dengan cintaMu & jadikanlah aku
hambaMu yang Engkau cintai"

"Ya Allah..berikanlah aku kekuatan untuk mencintaiMu sepenuh hatiku
& redha kepadaMu dlm setiap usahaku".

Ameen...~

"Oh Tuhan.. ku mendamba cinta dan rahmat dari-Mu
Ku pohon cinta insan yang mencintai-Mu
Bimbinglah daku mengenali erti cinta suci
Moga dapat kukecapi kasih yang sejati

Inikah ertinya cinta hadir tanpa diminta
Hati ini menerima tapi dibatasi cita


Inikah ertinya cinta hadir tanpa diminta
Hati ini menerima tapi dibatasi cita..."

Hati rasa tertawan...
Diri terus melawan...

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home