Rae's

bersaksi bahawa tiada Tuhan melainkan Allah dan Muhammad pesuruh Allah... "trust Allah abadan abadaa..."

Friday, August 24, 2007

Sesegar Nailofar...

bismillahirrahmanirrahim...


cuma ungkapan kebisuan yang melindungkan kalimah rahsia......

Sesegar Nailofar [ Zaid Akhtar ]
(Hadiah Utusan Novel Remaja 2000, Tempat Ketiga)


Mengisahkan kehidupan Iqbal di bumi Isra' yang menempuhi begitu banyak mihnah sebelum segalanya berakhir. Dengan sokongan padu Syahid, Hamizan, Icha & Wani, digagahi jua dirinya melayari kehidupan yang penuh menduga atma.
Kasih yang disulami Nailofar akhirnya tersingkap jua. Nailofar, inspirasi yang cegar dalam hati. Abadi.

Sinopsis santai lagi ringkas oleh ana~ ^___^



Saya rindu sangat.... rindu sungguh...
Bilakan dapat lagi...
Ahh~
Saya rindukan sastera.... Saya rindu untuk menghayati sastera..
apatah lagi.. sastera Islami tanah air...
hasrat yang dipendam dalam hati perlu ku pendam lebih lama lagi
kerana keadaan yang tidak begitu mengizinkan...

saya . saya . saya . ana . ana . ana . I . I . I

now listening to : Bersama - Devotees (sedapnya~ untuk didengari...)



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home